Firma noastra a avut mai multe aparitii in presa, printre care cele de mai jos:
1. Tu ce stii despre inregistrarea marcii la OSIM?
“Prin inregistrarea propriei marci, alte companii concurente nu vor mai putea comercializa produse identice sau similare ori sa presteze servicii sub marca inregistrata de dumneavoastra ori sub orice alta marca similara prin care consumatorul sa poata fi derutat.”
2. Cum sa inregistrezi o marca la OSIM
“Inregistrarea marcii in Romania se face la OSIM (Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci), iar partea cea mai buna este ca procedura nu dureaza atat de mult precum in alte tari.”
3. De ce este indicat sa iti inregistrezi marca la OSIM
“Comparativ cu alte tari, inregistrarea unei marci in tara noastra nu este nici pe departe atat de anevoios ca in alte tari. Singurul aspect important care trebuie avut in vedere este pregatirea riguroasa a documentelor care trebuie depuse la OSIM. “
4. Inregistrarea marcii la OSIM – echivalentul certificatului de calitate
“Inregistrarea marcii la OSIM reprezinta actul de dreptate prin care un produs de calitate premium se deosebeste de unul de calitate indoielnica.”
5. Cît costă să înregistrezi o marcă la OSIM?
“Înregistrarea unei mărci la OSIM nu este un proces foarte complicat și nici costisitor, însă implica necesitatea întocmirii unui dosar și așteptarea unei anumite perioade de timp.”
6. Etapele infiintarii unei societati de tip SRL in Bucuresti
“Dupa infiintarea firmei, este recomandat ca marca sub care noua societate isi desfasoara activitatea sa fie inregistrata la OSIM, pentru ca proprietarul firmei sa se poata bucura de avantajele oferite de catre detinerea unei marci inregistrate la OSIM. Aceasta operatiune se realizeaza cu ajutorul unei agentii de proprietate industriala.”
7. Cum inregistrezi un brevet de inventie
“Brevetul este titlul care permite celor care au facut o inventie sa o poata produce si comercializa exclusiv in starea in care a fost solicitat brevetul. Obtinerea unui brevet este, asadar, de o importanta fundamentala pentru cei care au investit in inovatie si cercetare, deoarece aceasta este singura modalitate de a asigura exclusivitatea si de a impiedica pe altii sa copieze produsul. “